Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.Cirkus Pommery besöker skärgårdsidyllen Vaxholm. Skolan ska just börja och alla i förskoleklassen är glada. Men det är ett barn för mycket på uppropet! Och varför är rektorn så nervös? Fröken verkar också skum. Cirkusdeckarna måste lösa gåtan!
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.Cirkus Pommery besöker skärgårdsidyllen Vaxholm. Skolan ska just börja och alla i förskoleklassen är glada. Men det är ett barn för mycket på uppropet! Och varför är rektorn så nervös? Fröken verkar också skum. Cirkusdeckarna måste lösa gåtan!
När du röstar kan du också vara med och tävla om fina priser – för hela din klass!
Ålderskategori 6-9 år:
En dag på Funnys Äventyr i Malmö
Ålderskategori 9-12 år:
En dag på LasseMajas Deckarhus i Linköping
Ålderskategori 12-16 år:
Egen biovisning